Monday, May 20, 2013

Limonada cu ghimbir de ステファニア ガル

Buna tuturor ^^ !! A trecut ceva timp de cand nu am mai postat ceva pe acest blog.


Adevarul este ca nu am mai avut ocazia si nici interesul necesar pentru a continua cu fotografia, iar viata mea s-a cam focusat pe alte activitati, printre care gatitul. Voua va place sa gatiti? Mie? La nebunie! Hi, hi ^^!!
Oricum, in loc sa inchid acest blog, m-am gandit sa-l transform. Voi continua sa postez si fotografii daca am ocazia unor shootinguri interesante, dar in rest acesta se va focusa pe subiectul "viata sanatoasa si fericita". Voi publica tot soiul de retete care m-au impresionat, pe care le-am adaptat gusturilor mele sau pe care le-am descoperit singura, singurica! Si.. poate si alte tipuri de articole. Voi vedea :D !
Oricum ar fi, tema acestui blog ramane aceeasi: "Heaven is a Place on Earth". Sper doar sa va placa noile atributii si articole, asa cum este acesta ^^!
 Recent am incercat un tip de limonada, in stilul meu dar inspirata de Ligia Pop, si trebuie sa spun ca aceasta bautura este absolut delicioasa si mai ales sanatoasa.
Asadar bine ati venit pe noul meu blog ^^ !! Si.. iata si reteta minune:

"Paradise Ginger Juice"/"Limonada cu ghimbir" --- Reteta lui ステファニア ガル

INGREDIENTE:
- 2 radacini proaspete de ghimbir;
- 2 portocale mari;
- 2 lamai mari;
- 1.5 - 2 litri de apa;
- miere;
- menta.

MOD DE PREPARARE:

Spalati radacinile de ghimbir in apa rece, curatati-le de coaja daca doriti si feliati-le subtire. Apoi adaugati feliile de ghimbir intr-un robot de bucatarie si mixati bine, dupa care adaugati-l intr-un bol mare (sau o cratita). Adaugati peste ghimbirul mixat sucul de la portocale si lamai si amestecati-le bine.

Separat veti dizolva in apa rece cantitatea dorita de miere (in functie de cat de dulce preferati bautura). Daca nu doriti sa indulciti limonada cu miere, puteti folosi si zahar. Personal prefer mierea deoarece este mult mai naturala si mai sanatoasa. Voi alegeti ;) !
Apoi, adaugati mierea astfel dizolvata in bolul in care se afla deja ghimbirul si celelalte ingrediente, si turnati peste ele cantitatea de apa dorita (acei 1,5-2 litri de apa, in functie de cat de concentrat doriti sa va iasa sucul).
Amestecati bine. Adaugati cateva frunsulite de menta si dati la frigider pentru cateva ore sau chiar pana a doua zi pentru a le oferi ingredientelor timpul necesar sa-si lase aromele. Apoi strecurati bautura obtinura si, ei bine... savurati-va in tihna minunata limonada ^^ !!

Cu mult drag,
ステファニア ガル ^^


No comments:

Post a Comment