Tuesday, May 21, 2013

Ardei umpluti cu branza si marar - Reteta de ステファニア ガル

Aceasta reteta, este una din preferatele mele. Este o reteta usor de preparat, sanatoasa si foarte gustoasa. A fost ideala pentru micul dejun de astazi alaturi de putina limonada cu ghimbir. Ce sa mai ... un mic dejun divin ^^ !!


Ingrediente:

-branza proaspata de vaci
-branza feta
-smantana
-marar
-ardei gras (orice culoare: galben/verde/rosu/ portocaliu ... nu conteaza, ardei gras sa fie.)

Preparare:
1) Amestecati branza de vaci cu putina branza feta pana se obtine o pasta omogena.
2) Apoi adaugati cateva linguri de smantana (in functie de cat de cremoasa doriti consistenta) si amestecati iar bine.
3) Adaugati putin marar tocat cat mai marunt (cantitatea de marar depinde de gustul fiecaruia, in functie de cat de stridenta preferati aroma acestuia in compozitia din branza) si amestecati pana se omogenizeaza.
4) Separat, luati cativa ardei grasi (2,3,10 ardei .. depinde de cata branza aveti la dispozitie si cati ardei vreti sa umpleti cu aceasta compozitie. In plus conteaza si marimea ardeiului), ii spalati bine bine si ii taiati in doua. Ii curatati de samburi si apoi ii umpleti cu compozitia de branza.
5) Decorati cu cateva frunze de marar sau patrunjel si dati la rece in frigider.
6) Se servesc reci sau la temperatura camerei.

OBS!!! >> Nu am sepcificat cantitatea de branza necesara sau de ardei deoarece conteaza foarte mult ce cantitate de ardei gras folositi. Eu la 15 ardei grasi am folosit 600g de branza de vaci si 300g de branza feta si vreo 3 linguri de smantana, iar dupa ce am umplut ardeii mi-a mai ramas putina branza preparata.

 Ei bine... Pofta buna !! Sper sa o incercati si voi si sa va placa >:D<



Cu mult drag, 
ステファニア ガル 

No comments:

Post a Comment