Wednesday, June 12, 2013

O idee foarte buna ^^ !!



Astazi, mama mea a avut o idee stralucita.

Cand am ajuns acasa, intr-aceasta dupa-amiaza, mi s-a facut brusc pofta sa mananc branza proaspata de vaci. Nu doream neaparat ceva dulce sau aromat, ci doar mult iubita mea branzica de vaci. 
Eh.. din senin, mama mi-a spus "Hei, de ce mananci branza goala? De ce nu o amesteci cu putin zahar si cateva capsuni?"
Am raspuns: "Hm.. nu stiu ce sa zic, nu prea mi-e pofta de dulcegarii:
La care ea: "Hai incearca. Sunt sigura ca iti va placea."
Asa ca am incercat, si chiar mi-a placut. Nu era exagerat de dulce, dar combinatia era una sanatoasa, delicioasa si racoritoare.

PS: Am adaugat si un strop de lamaie in amestec, doar ca sa accentuez putin aromele. A fost pranzul perfect, mai ales ca eu sunt moarta dupa branza ^^. Sunt precum un mic soricel. Ha, ha ! Nu e zi sa nu mananc putintica branza ;)) !

No comments:

Post a Comment