Tuesday, July 16, 2013

Vinete umplute cu legume




INGREDIENTE:
-          2 vinete potrivite ca marime;
-          1 ½ cepe;
-          1 ardei gras;
-          3 rosii;
-          100g cascaval afumat;
-          ¼ legatura de patrunjel;
-          3 linguri de ulei de floarea soarelui;
-          1 lingurita oregano uscat;
-          sare;
-          piper.

MOD DE PREPARARE:
1)     Vinetele se spala si se taie in doua pe lungime.
2)     Se cresteaza pulpa vinetelor in romburi cu varful unui cutit, apoi se ung bine cu ulei. Se aseaza intr-o tava cu pulpa in sus si se dau la cuptor la 250 °C timp de 20 minute.
3)     In acest timp se calesc in cele 3 linguri de ulei ceapa si ardeiul gras taiate felii subtiri.
4)     Se adauga rosiile mixate intr-un blender (eu le-am tocat cu cutitul foarte marunt) si se condimenteaza cu sare, piper si oregano. Se fierbe amestecul pe foc mediu pentru 10-15 minute pana cand sosul se ingroasa putin.
5)     Vinetele se scot din cuptor si se scobeste pulpa din mijlocul lor. Se lasa putina pulp ape marginea vinetelor pentru a putea sustine umplutura de legume. Se presara putina sare in scobitura vinetelor.
6)     Pulpa vinetelor se toaca in bucati mari si se adauga in sosul de legume. Se mai lasa la fiert inca 2-3 minute.
7)     Se umplu vinetele cu sosul de legume. Se presara deasupra patrunjel tocat si cascaval ras.
8)     Se dau vinetele la cuptor la 200 °C pentru 10-15 minute.
9)     Se servesc calde sau reci

PS: Eu am adaugat si niste ardei iute in umplutura, iar cascavalul l-am batut cu ou ^^.
POFTA BUNA !

No comments:

Post a Comment